Головна » 2016 » Жовтень » 31 » Трудове виховання
19:46
Трудове виховання

ПАМЯТКА

ПО ВИВЧЕННЮ СТАНУ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТі В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

1.Зміст роботи щодо ознайомлення дошкільників з працею дорослих.

2.Методи і прийоми ознайомлення з працею дорослих та трудовими процесами.

3.Санітарно-гігієнічні умови трудової діяльності дітей.

4.Обладнання господарсько-побутового куточка для різних видів трудової діяльності : для догляду за собою, за рослинами і тваринами,за іграшками; обладнання для занять з художньої праці, садово-городній інвентар.

5.Організація всіх видів праці , регламентованих програмою.

6.Рівень трудових умінь і навичок.

7.Прояв самостійності під час виконання трудових завдань.

8.Повага і бережливе ставлення до результатів праці людей.

 

Господарсько - побутова праця.

1.Участь, уміння і навички із сервірування столів, підготовки наочності до занять.

2.Уміння підтримувати порядок у груповій кімнаті (самостійно, охайно і красиво розкладати іграшки та інші речі).

3.Наявність бажання чергувати та виконувати обов’язки чергових.

4.Знання обов’язків чергових , послідовність і старанність при їх виконанні.

5.Участь у прибиранні групової  кімнати  , допомога молодшим.

6.Звичка дітей дотримуватися чистоти і порядку в дошкільному закладі, бережливо ставитися до іграшок і речей.

7.Чітко, вміло, швидко й самостійно без нагадування виконувати обов’язки чергових, уміння вибирати найраціональніші способи дії.

8.Уміння при потребі самостійно брати участь у прибиранні кімнати.

9.Звичка прибирати матеріали після занять і розкладати їх на відповідні місця.

10.участь у підтриманні порядку на майданчику.

 

Примітка.Аналіз господарсько-побутових умінь та навичок проводиться з урахуванням обсягу програмових завдань , визначених для кожної вікової групи.

 

                                 Праця дітей у природі.

1.Наявність об’єктів рослинного і тваринного світу в груповій кімнаті та знання дітьми їх назв.

2.Наявність відповідних санітарно-гігієнічних умов та обладнання.

3.Участь дітей у догляді , уміння і навички систематично і без нагадувань доглядати за об’єктами , що знаходяться в куточку природи.

4.Уміння дітей старших груп самостійно розподіляти обов’язки з догляду  за природними об’єктами , добирати відповідне обладнання.

5.Рівень умінь і навичок праці в природі ( У куточку природи,на городі,в квітнику).

 

 

                              Художня та ручна праця.

1.Наявність обладнання та матеріалів для ручної та художньої праці відповідно до програмових вимог та віку дітей.

2.Самостійність у доборі інструментів та матеріалів.

3.Рівень умінь і навичок роботи згідно з програмою.

4.Прояв творчості на заняттях.

5.Вміння дітей розповідати про зроблене.

6.Культура та естетика праці(охайність у роботі, вміння прибирати місце, перед заняттям зручно і красиво розташувати матеріали та інструменти для роботи).

7.Дотримання техніки безпеки.

 

 

                        Керування працею дітей.

1.Підготовка вихователя до заняття(добір матеріалів, інструментів тощо,вибір місця роботи та створення умов для дитячої праці).

2.Методичні прийоми навчання (зразок, пояснення , показ, інструктаж, приклад, використання ігрових прийомів та інших методів заохочення), їх відповідність до виду заняття та віку дітей.

3.Здійснення індивідуального та диференційованого підходів до навчання трудових дій .

4.Формування мотивів трудових дій .

5.Підсумок та аналіз дитячої трудової діяльності.

6.Місце праці в режимі дня.

7.Чи були охоплені всі діти трудовими діями впродовж дня?

Переглядів: 450 | Додав: vika | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вітаю Вас, Гість!
Середа, 04.12.2024