Головна » 2015 » Квітень » 19 » Питання до екзамену з педагогіки для студентів 231 групи
18:41
Питання до екзамену з педагогіки для студентів 231 групи

Питання до екзамену з педагогіки

1. Пояснити роль виховання в формуванні особистості дитини.

2. Висвітлити розвиток суспільного дошкільного виховання в Україні.

3. Розгляд педагогічної ситуації

Під час прогулянки доріжкою бігають ді­ти третього року життя. Вихователька стежить за кож­ним їхнім рухом. Вова, флегматичний, з непевними ру­хами, стоїть і дивиться на дітей. Ось він став на цемент­ний карниз, що облямовує доріжку. Педагог пропонує хлопчикові йти по ньому, але в нього це не виходить.

— Тоді переступи через цей рівчачок і коти уздовж доріжки м'ячика, — звертається до Вови вихователька.

1. Яку мету переслідувала вихователька, доручаючи Вові то одну, то іншу дію?

2. Які виховні прийоми слід використовувати в робо­ті з дітьми, що не впевнені в своїх рухах?

4.Обґрунтувати педагогічні ідеї  теорії фізичного виховання

5. Визначити вимоги до особистості вихователя, його права і обов’язки.

6. Пояснити вклад в розвиток дошкільного виховання за кордоном Й. Г. Песталоцці

7. Розкрити завдання фізичного виховання

8. С.Ф. Русова – фундатор українського дитячого навчального закладу
9.  Розгляд педагогічної ситуації

Задача.

Малюк (2 роки 4 міс.) намагається сам одягатися. От він крекчучи натягує панчоху. Нічого не виходить. Втручається вихователька:

— Я сам! —протестує дитина.

— Сиди спокійно, а то гуляти не візьму!

— Я хочу сам! — знову заявляє малюк.

1. Чи правильно чинить педагог?

2. Яке коло трудових дій доступне для дитини третьо­го року життя?

3. Наведіть приклади ефективного використовування прийомів виховання самостійності в дітей раннього віку.

10. Пояснити особливості дітей дошкільного віку.

11. Розкрити зміст засобів фізичного виховання

12. Визначити структуру педагогічної науки, її галузі.

13. Пояснити необхідність дошкільної освіти на сучасному етапі. Дошкільне виховання  Сумщини

14. Довести , що виховання – явище суспільного життя.

15 .Назвати   провідні лінії розвитку дітей другого року життя.

16. Розкрити поняття культурно-гігієнічних навичок, їх значення, види, обсяг і  зміст по вікових групах

17. Довести необхідність використання доручень та чергування в середній та старшій вікових групах.

18.  Розгляд педагогічної ситуації

Під час обіду вихователька робить за­уваження дітям, щоб вони не ставили лікті на стіл, а са­ма, не помічаючи цього за собою, робить те саме.

Один хлопчик каже стиха сусідові: «А Ганна Іванів­на сама лікті поставила на стіл».

Які педагогічні висновки ви можете зробити?

19.  Організація життя і виховання дітей другого року життя.

20. Розкрити особливості організації  та методику керівництва різними видами  і формами  організації дитячої праці.

21. Розгляд педагогічної ситуації

Вихователька, яка вперше вела групу маленьких дітей, хотіла одразу добитися багато чого у вихованні культурних навичок. Вона робила нескінченні зауваження: «Не так тримаєш ложку! Їж акуратно, зно­ву пролив на скатертину!», «З'їси все, інакше не випущу тебе з-за столу!», «Обілляв кофтинку, от і ходитимеш - так увесь день, і всі бачитимуть, що ти замазура!»

1. Які навички культурної поведінки за столом слід виховувати у малюків?

2. Дайте аналіз прийомів виховательки.

22.  Розвиток педагогічної думки на Україні.

23. Організація життя і виховання дітей третього року життя.

24. Зміст та структура Базового компоненту дошкільної освіти.

25. Розвиток суспільного дошкільного виховання в Росії.

26. Методика проведення режимних процесів з дітьми другого року життя.

27. Пояснити фактори, що впливають на формування особистості.

28. Місце в режимі дня та структура проведення інтегрованих та комплексних занять в різних вікових групах

29. Організація занять та самостійної діяльності на другому році життя.

30. Віковий перехід до виховання і навчання дітей, вікова періодизація.

31. Пояснити провідні лінії розвитку дітей третього року життя.

32. Пояснити методи морального виховання

33. Закон України „Про освіту”.

34. Ідея різностороннього розвитку в класичній і сучасній педагогіці.

35. Методика проведення режимних процесів з дітьми третього року життя.

36. Розкрити поняття „система освіти”, її обумовленість потребами суспільства.

37. Основні педагогічні вимоги до виховання дитини у ранньому віці.

38. Розкрити вклад в розвиток дошкільного виховання за кордоном М.Монтессорі.

39. Створення й удосконалення програм виховання і навчання в дитячому садку. Структура програми «Дитина».

40. Пояснити вклад в розвиток дошкільного виховання за кордоном Я.А. Коменського.

41. Організація перших днів перебування дитини в дошкільному закладі та робота з батьками в цей період.

42.Розкрити види праці та пояснити їх зміст

43. Пояснити вклад в розвиток дошкільного виховання за кордоном Р. Оуена.

44. Назвати і пояснити основні педагогічні поняття і терміни.

45. Пояснити використання різних методів при вихованні у дітей сміливості.

46. Довести дієвість системи  виховання Ф. Фребеля.

47. Розкрити організацію життя і виховання дітей першого року життя.

48. Пояснити основні ланки системи освіти, дати їх характеристику.

49. К.Д. Ушинський про дошкільне виховання.

50. Пояснити особливості періоду раннього дитинства.

51. Обґрунтувати доцільність проведення занять та міні-занять, вказати види занять.

52. Розвиток теорії виховання дітей дошкільного віку.

53. Дати визначення дошкільної педагогіки, пояснити, що виступає предметом її вивчення

54. Розкрити зміст і методи роботи щодо виховання патріотичних почуттів

55. Пояснити методику сенсорного виховання дітей дошкільного віку.

56. Розкрити вимоги до відповідей на дитячі запитання

57. Обґрунтувати використання досвіду Ш.О.Амонашвіллі у навчанні дошкільників

58.Розкрити завдання та засоби естетичного виховання

59. Пояснити доцільність проведення свят та розваг в ДНЗ, розкрити їх зміст та види.

60. Розкрити поняття  естетичне виховання, естетичний розвиток,  естетична культура

 

Переглядів: 559 | Додав: vika | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вітаю Вас, Гість!
Четвер, 05.12.2024