19:19 Додатковий матеріал з дошкільної педагогіки (Структура професійної діяльності вихователя) |
Професійна діяльність вихователя має свою специфіку, а отже, і свою власну структуру. До складу структури педагогічної діяльності, за А. І. Щербаковим, входять наступні компоненти: - інформаційний – базується на глибокому і вільному володінні навчальним матеріалом, методами і прийомами його викладання та ін.; - розвиваючий – відображає єдність навчання, виховання і розвитку, забезпечує управління основними компонентами діяльності вихованця (мислительний, емоційний, вольовий компоненти); - орієнтаційний – формує у дітей ідеї та ідеали, мотиви поведінки і соціальні дії; - мобілізаційний – активізує знання і життєвий досвід з метою формування у них пізнавальної самостійності; - дослідницький – вихователь повинен бути творцем, дослідником; - конструктивний – у своїй професійній діяльності вихователю доводиться обирати і компонувати навчальний матеріал відповідно до вікових особливостей і можливостей вихованців; планувати і будувати педагогічний процес, структуру власних дій і дій дітей; - організаторський – включення вихованців до різного виду діяльності, організації дітей; - комунікативний – співпраця і спілкування з іншими людьми (вихованцями, батьками, іншими педагогами). Названі компоненти є основою професійної діяльності педагога, а тому повинні використовуватися ним у комплексі.
|
|
Всього коментарів: 0 | |