Завдання для студентів 231 групи

  1. Знати визначення понять: мораль,моральний розвиток, моральне виховання, моральні почуття, методи морального виховання.
  2. Пояснити, як відбувається процес морального формування особистості?
  3. Розкрити завдання морального виховання.
  4. Скласти опорну схему до теми: Методи морального виховання.
  5. Скласти конспект етичної бесіди для дітей старшої групи. Тема: Добро. 
Переглядів: 676 | Додав: vika | Дата: 04.01.2016 | Коментарі (0)

Професійна діяльність вихователя має свою специфіку, а отже, і свою  власну структуру.

До складу структури педагогічної діяльності, за А. І. Щербаковим, входять наступні компоненти: 

- інформаційний – базується на глибокому і вільному володінні  навчальним матеріалом, методами і прийомами його викладання та ін.;

- розвиваючий – відображає єдність навчання, виховання і розвитку, забезпечує управління основними компонентами діяльності вихованця  (мислительний, емоційний, вольовий компоненти);

- орієнтаційний – формує у дітей ідеї та ідеали, мотиви поведінки і соціальні дії;

- мобілізаційний – активізує знання і життєвий досвід з метою  формування у них пізнавальної самостійності;

- дослідницький – вихователь повинен бути творцем, дослідником;

- конструктивний – у своїй професійній діяльності вихователю доводиться обирати і компонувати н ... Читати далі »

Переглядів: 515 | Додав: vika | Дата: 01.09.2015 | Коментарі (0)

Додатковий матеріал до теми: Куточок природи ДНЗ.

Комахи.

 

Лимонниця одною з перших зустрічає весну. Ось приблизна розповідь вихователя про цього метелика:

«Рано навесні, коли тільки зійшов сніг, на лісових галявинах можна побачити пурхаючого метелика — лимонницю. Назвали його так тому, що він яскраво-жовтого, лимонного, кольору. Як і всі метелики, лимонниця живиться нектаром тих квіток, що ростуть на лісових галявинах, а гусінь поїдає листки рослин. Навесні цей метелик прокидається одним з перших. Зимує у щілинах, під ко­рою дерев, серед опалого листя. Лимонниця — окраса нашої при­роди».

Найбільш знайомий усім шкідник городу білан капустянийдосить великий метелик з білими крилами і чорними верхівковими плямами на передніх крилах. Метелик відкладає жовтуваті яйця на нижній поверхні листків капусти і гусін ... Читати далі »

Переглядів: 852 | Додав: vika | Дата: 06.06.2015 | Коментарі (0)

                                             Тести на перевірку знань по темі:  Куточок природи.

Cередній рівень

1.  Корінь служить для:

а)  закріплення рослин у грунті;

б)  випаровування і дихання рослин;

в)  забезпечення водою і мінеральними речовинами;

г)  відкладення (в деяких рослин) запасу поживних речовин.

 

2.  Кожиця, пробка, корка – це:

а)  покровна тканина;

б)  основна  тканина;

в)  механічна тканина.

 

3.  Тургор –  це:

а)  пружність клітин;

б)  слабкість клітин;

в)  здатність до зміни забарвлення.

Достатній рівень

4.  До видозмін кореня відносяться _______________ ... Читати далі »

Переглядів: 467 | Додав: vika | Дата: 06.06.2015 | Коментарі (0)

Завдання для самоконтролю до теми «Флора і фауна України»

1. Як систематизовані знання про тварин і рослин?

2. Чим тварини відрізняються від рослин?

3. Дайте загальну характеристику класу ссавців.

4. Дайте загальну характеристику класу птахів.

5. Складіть розповідь про птаха ( за вибором) для дітей дошкільного віку.

6. Яка ярусність характерна для лісів, водоймищ?

7.Які види лук ви запам’ятали?

Дайте відповіді на запитання, намагайтесь відповідати швидко, не задумуючись:

  1. В  якої тварини дитинчата народжуються взимку ?
  2. Яка тварина не любить сонячного світла ?
  3. Від кого походять ссавці ?
  4. Дві ознаки ссавців.
  5. Як форма тіла допомагає бобру пристосуватися до навколишнього середовища ?
  6. Скількох камерне серце у ссавців ?
  7. Яке дихання у ссавців ?
  8. Чи однакові зуби у ссавців ?
  9. Що м ... Читати далі »
Переглядів: 427 | Додав: vika | Дата: 06.06.2015 | Коментарі (0)

Завдання для самоконтролю до теми «Флора і фауна України»

1. Як систематизовані знання про тварин і рослин?

2. Чим тварини відрізняються від рослин?

3. Дайте загальну характеристику класу ссавців.

4. Дайте загальну характеристику класу птахів.

5. Складіть розповідь про птаха ( за вибором) для дітей дошкільного віку.

6. Яка ярусність характерна для лісів, водоймищ?

7.Які види лук ви запам’ятали?

Дайте відповіді на запитання, намагайтесь відповідати швидко, не задумуючись:

  1. В  якої тварини дитинчата народжуються взимку ?
  2. Яка тварина не любить сонячного світла ?
  3. Від кого походять ссавці ?
  4. Дві ознаки ссавців.
  5. Як форма тіла допомагає бобру пристосуватися до навколишнього середовища ?
  6. Скількох камерне серце у ссавців ?
  7. Яке дихання у ссавців ?
  8. Чи однакові зуби у ссавців ?
  9. Що м ... Читати далі »
Переглядів: 339 | Додав: vika | Дата: 06.06.2015 | Коментарі (0)

Теми курсових робіт

з дисципліни «Методика ознайомлення дошкільників з природою»

для спеціальності 5.01010101  "Дошкільна  освіта"

1. Система роботи з екологічного виховання, як елемент еколого-розвиваючого середовища.

2.Розвиток пізнавальних можливостей дітей старшої групи та формування екологічної свідомості дітей в процесі проведення спостережень в природу.

3. Педагогічні умови організації дослідницької діяльності у старших групах дітей дошкільного віку.

4.  Комплексний підхід формування природничо-екологічних знань в процесі проведення екскурсій в середній групі

5. Пріоритетні напрямки формування реалістичних уявлень про природу у дошкільників, при застосуванні дидактичних ігор.

6. Інтеграція засобів художнього слова і елементів валеології в пізнанні природи.

7. Вплив природних ... Читати далі »

Переглядів: 1173 | Додав: vika | Дата: 06.06.2015 | Коментарі (0)

Запитання до екзамену

з методики ознайомлення дошкільників з природою

1. Довести  необхідність застосування різних видів спостережень при ознайомленні дошкільників з природою.

2. Довести використання вихователем  оцінки праці дітей в різних групах ДНЗ.

3. Скласти  план досліду в природі. ( старша група)

4. Довести, що праця в природі сприяє формуванню екологічної компетенції.

5. Пояснити  дітям процеси догляду за кімнатними рослинами  (старша група)

6. Скласти  розповідь для дітей середньої групи про дику тварину – білку.

7. Обґрунтувати,  що дидактична гра є засобом всебічного розвитку дитини.

8. Розкрити  підготовку вихователя до екскурсії в парк восени.

9. Спланувати  спостереження за котиком у молодшій групі.

10. Розкрити  доцільність застосування художнього слова в різних ф ... Читати далі »

Переглядів: 1492 | Додав: vika | Дата: 12.05.2015 | Коментарі (0)

Питання до екзамену з педагогіки

1. Пояснити роль виховання в формуванні особистості дитини.

2. Висвітлити розвиток суспільного дошкільного виховання в Україні.

3. Розгляд педагогічної ситуації

Під час прогулянки доріжкою бігають ді­ти третього року життя. Вихователька стежить за кож­ним їхнім рухом. Вова, флегматичний, з непевними ру­хами, стоїть і дивиться на дітей. Ось він став на цемент­ний карниз, що облямовує доріжку. Педагог пропонує хлопчикові йти по ньому, але в нього це не виходить.

— Тоді переступи через цей рівчачок і коти уздовж доріжки м'ячика, — звертається до Вови вихователька.

1. Яку мету переслідувала вихователька, доручаючи Вові то одну, то іншу дію?

2. Які виховні прийоми слід використовувати в робо­ті з дітьми, що не впевнені в своїх рухах?

4.Обґр ... Читати далі »

Переглядів: 530 | Додав: vika | Дата: 19.04.2015 | Коментарі (0)

« 1 2
Вітаю Вас, Гість!
Четвер, 28.03.2024