Завдання для студентів 231 групи
|
Професійна діяльність вихователя має свою специфіку, а отже, і свою власну структуру. До складу структури педагогічної діяльності, за А. І. Щербаковим, входять наступні компоненти: - інформаційний – базується на глибокому і вільному володінні навчальним матеріалом, методами і прийомами його викладання та ін.; - розвиваючий – відображає єдність навчання, виховання і розвитку, забезпечує управління основними компонентами діяльності вихованця (мислительний, емоційний, вольовий компоненти); - орієнтаційний – формує у дітей ідеї та ідеали, мотиви поведінки і соціальні дії; - мобілізаційний – активізує знання і життєвий досвід з метою формування у них пізнавальної самостійності; - дослідницький – вихователь повинен бути творцем, дослідником; - конструктивний – у своїй професійній діяльності вихователю доводиться обирати і компонувати н ... Читати далі » |
Додатковий матеріал до теми: Куточок природи ДНЗ. Комахи.
Лимонниця одною з перших зустрічає весну. Ось приблизна розповідь вихователя про цього метелика: «Рано навесні, коли тільки зійшов сніг, на лісових галявинах можна побачити пурхаючого метелика — лимонницю. Назвали його так тому, що він яскраво-жовтого, лимонного, кольору. Як і всі метелики, лимонниця живиться нектаром тих квіток, що ростуть на лісових галявинах, а гусінь поїдає листки рослин. Навесні цей метелик прокидається одним з перших. Зимує у щілинах, під корою дерев, серед опалого листя. Лимонниця — окраса нашої природи». Найбільш знайомий усім шкідник городу білан капустяний — досить великий метелик з білими крилами і чорними верхівковими плямами на передніх крилах. Метелик відкладає жовтуваті яйця на нижній поверхні листків капусти і гусін ... Читати далі » |
Тести на перевірку знань по темі: Куточок природи. Cередній рівень 1. Корінь служить для: а) закріплення рослин у грунті; б) випаровування і дихання рослин; в) забезпечення водою і мінеральними речовинами; г) відкладення (в деяких рослин) запасу поживних речовин.
2. Кожиця, пробка, корка – це: а) покровна тканина; б) основна тканина; в) механічна тканина.
3. Тургор – це: а) пружність клітин; б) слабкість клітин; в) здатність до зміни забарвлення. Достатній рівень 4. До видозмін кореня відносяться _______________ ... Читати далі » |
Завдання для самоконтролю до теми «Флора і фауна України» 1. Як систематизовані знання про тварин і рослин? 2. Чим тварини відрізняються від рослин? 3. Дайте загальну характеристику класу ссавців. 4. Дайте загальну характеристику класу птахів. 5. Складіть розповідь про птаха ( за вибором) для дітей дошкільного віку. 6. Яка ярусність характерна для лісів, водоймищ? 7.Які види лук ви запам’ятали? Дайте відповіді на запитання, намагайтесь відповідати швидко, не задумуючись:
|
Завдання для самоконтролю до теми «Флора і фауна України» 1. Як систематизовані знання про тварин і рослин? 2. Чим тварини відрізняються від рослин? 3. Дайте загальну характеристику класу ссавців. 4. Дайте загальну характеристику класу птахів. 5. Складіть розповідь про птаха ( за вибором) для дітей дошкільного віку. 6. Яка ярусність характерна для лісів, водоймищ? 7.Які види лук ви запам’ятали? Дайте відповіді на запитання, намагайтесь відповідати швидко, не задумуючись:
|
Теми курсових робіт з дисципліни «Методика ознайомлення дошкільників з природою» для спеціальності 5.01010101 "Дошкільна освіта" 1. Система роботи з екологічного виховання, як елемент еколого-розвиваючого середовища. 2.Розвиток пізнавальних можливостей дітей старшої групи та формування екологічної свідомості дітей в процесі проведення спостережень в природу. 3. Педагогічні умови організації дослідницької діяльності у старших групах дітей дошкільного віку. 4. Комплексний підхід формування природничо-екологічних знань в процесі проведення екскурсій в середній групі 5. Пріоритетні напрямки формування реалістичних уявлень про природу у дошкільників, при застосуванні дидактичних ігор. 6. Інтеграція засобів художнього слова і елементів валеології в пізнанні природи. 7. Вплив природних ... Читати далі » |
Запитання до екзамену з методики ознайомлення дошкільників з природою 1. Довести необхідність застосування різних видів спостережень при ознайомленні дошкільників з природою. 2. Довести використання вихователем оцінки праці дітей в різних групах ДНЗ. 3. Скласти план досліду в природі. ( старша група) 4. Довести, що праця в природі сприяє формуванню екологічної компетенції. 5. Пояснити дітям процеси догляду за кімнатними рослинами (старша група) 6. Скласти розповідь для дітей середньої групи про дику тварину – білку. 7. Обґрунтувати, що дидактична гра є засобом всебічного розвитку дитини. 8. Розкрити підготовку вихователя до екскурсії в парк восени. 9. Спланувати спостереження за котиком у молодшій групі. 10. Розкрити доцільність застосування художнього слова в різних ф ... Читати далі » |
Питання до екзамену з педагогіки 1. Пояснити роль виховання в формуванні особистості дитини. 2. Висвітлити розвиток суспільного дошкільного виховання в Україні. 3. Розгляд педагогічної ситуації Під час прогулянки доріжкою бігають діти третього року життя. Вихователька стежить за кожним їхнім рухом. Вова, флегматичний, з непевними рухами, стоїть і дивиться на дітей. Ось він став на цементний карниз, що облямовує доріжку. Педагог пропонує хлопчикові йти по ньому, але в нього це не виходить. — Тоді переступи через цей рівчачок і коти уздовж доріжки м'ячика, — звертається до Вови вихователька. 1. Яку мету переслідувала вихователька, доручаючи Вові то одну, то іншу дію? 2. Які виховні прийоми слід використовувати в роботі з дітьми, що не впевнені в своїх рухах? 4.Обґр ... Читати далі » |