Тема. Виховання дітей третього року життя

План

1. Особливості розвитку дітей третього року життя.

2. Режим, організація режимних процесів.   

3. Організац ... Читати далі »

Переглядів: 2145 | Додав: vika | Дата: 13.02.2017 | Коментарі (0)

Лекція № 10

 

Тема. Виховання дітей другого року життя

Мета: Розкрити загальні особливості дітей другого року життя. Визначити особливості режиму на 2-му році життя та методику організації режимних процесів, умови необхідні для організації самостійної діяльності дітей. Розкрити методику проведення занять. Пояснити вплив виховання на всебічний розвиток дитини. Формувати професійні компетентності студентів. Вчити користуватись програмою.

План

1. Загальні особливості розвитку дітей другого року життя.

2. Режим, організація режимних процесів у групі.

3. Виховання дітей другого року життя: фізичне, розумове, моральне, естетичне.

4. Організація самостійної діяльності дітей.

5. Навчання на заняттях.

6. Організація матеріального середовища групи.

Знати: - особливості р ... Читати далі »

Переглядів: 1821 | Додав: vika | Дата: 26.01.2017 | Коментарі (0)

Лекція № 10

 

Тема. Виховання дітей другого року життя

Мета: Розкрити загальні особливості дітей другого року життя. Визначити особливості режиму на 2-му році життя та методику організації режимних процесів, умови необхідні для організації самостійної діяльності дітей. Розкрити методику проведення занять. Пояснити вплив виховання на всебічний розвиток дитини. Формувати професійні компетентності студентів. Вчити користуватись програмою.

План

1. Загальні особливості розвитку дітей другого року життя.

2. Режим, організація режимних процесів у групі.

3. Виховання дітей другого року життя: фізичне, розумове, моральне, естетичне.

4. Організація самостійної діяльності дітей.

5. Навчання на заняттях.

6. Організація матеріального середовища групи.

Знати: - особливості р ... Читати далі »

Переглядів: 1073 | Додав: vika | Дата: 26.01.2017 | Коментарі (0)

5. Виховання дітей від 5-6 міс. до 9-10 місяців.

Анатомо-фізіологічні особливості дітей цього віку звичайно розгляд-ся сумарно від 6 місяців до 1 року. В цьому віці у більшості дітей прорізуються нижні і верхні різці. Продовжує збільшуватись кількість ферментів крові, збільшуються середні величини артеріального тиску (з 74/51 у новонароджених до 86/63 у дітей до 9 місяців). Протягом даного вікового етапу особливий вплив на фізичний і нервово-психічний розвиток  має своєчасне оволодіння основними рухами. Доцільно, щоб дитина спочатку до 7 місяців навчилася повзати, а після (до 8 місяців) самостійно навчилася сідати, сидіти, лягати із положення сидячи.

Велике значення приділяють розвитку мовленнєвих реакцій. У дітей цього віку формується розуміння мови дорослих, мовленнєві навички. Дитина засвоює більш складні дії з предметами, що сприяє розвитку сприйняття, мислення, пам’яті і уваги. Дитина дізнається про властивість предмета діючи ... Читати далі »

Переглядів: 655 | Додав: vika | Дата: 26.01.2017 | Коментарі (0)

Лекція № 9

Тема. Виховання дітей 1 року життя

Мета: Ознайомити студентів з особливостями розвитку дітей 1-го року життя. Визначити  режим дня дітей раннього віку, загартування, вплив різних видів роботи на всебічний розвиток дитини. Формувати професійні компетентності, уміння узагальнювати матеріал, робити загальні висновки, створювати міні конспекти у вигляді асоціативних схем, таблиць тощо.

План

1.Перший рік життя дитини, особливості її розвитку. Поділ 1 року життя на вікові етапи.

 2. Виховання дітей в перші тижні життя.

 3. Виховання дітей від 2-4 тижнів до 2,5-3 місяців.

 4. Виховання дітей від 2,5-3 до 5-6 місяців.

 5. Виховання дітей від 5-6 до 9-10 місяців.

 6. Виховання дітей від 9-10 до 12 місяців.

... Читати далі »
Переглядів: 778 | Додав: vika | Дата: 26.01.2017 | Коментарі (0)

Предметно – практична діяльність дітей дошкільного віку, розвиток і завдання

 

 

 

 

Людина перетворює світ за допомогою праці — фізичної, інтелектуальної діяльності, спрямованої на задоволення матеріальних і духовних потреб людини. Праця виконує практичну (створення матеріальних, духовних цінностей, соціально-побутових умов життя і діяльності людини), розвивальну (розвиток особистості в процесі активного включення людини у трудовий процес) і виховну (формування суспільне і особистісно цінних якостей людини, її морально-естетичного ставлення до життя і діяльності) функції. Виховна функція праці реалізується в процесі трудового виховання дітей дошкільного віку.

Трудове виховання — цілеспрямований процес формування у дітей трудових навичок і вмінь, поваги до праці доросл ... Читати далі »

Переглядів: 1393 | Додав: vika | Дата: 31.10.2016 | Коментарі (0)

ПАМЯТКА

ПО ВИВЧЕННЮ СТАНУ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТі В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

1.Зміст роботи щодо ознайомлення дошкільників з працею дорослих.

2.Методи і прийоми ознайомлення з працею дорослих та трудовими процесами.

3.Санітарно-гігієнічні умови трудової діяльності дітей.

4.Обладнання господарсько-побутового куточка для різних видів трудової діяльності : для догляду за собою, за рослинами і тваринами,за іграшками; обладнання для занять з художньої праці, садово-городній інвентар.

5.Організація всіх видів праці , регламентованих програмою.

6.Рівень трудових умінь і навичок.

7.Прояв самостійності під час виконання трудових завдань.

8.Повага і бережл ... Читати далі »

Переглядів: 416 | Додав: vika | Дата: 31.10.2016 | Коментарі (0)

Матеріали для вихователів та батьків

 

Як виховати маленького помічника

(консультація для батьків)

Інколи диву даєшся, як дитина здатна за мить придумати безліч причин, аби не допомагати мамі по господарству. Найпопулярніші варіанти таких відмовок: болить живіт, по телевізору щось дуже-дуже цікаве, треба терміново намалювати зайця чи несподівано напала страшенна втома.

Однак є й такі дітки, яким не потрібно повторювати прохання про допомогу, вони без примусу миють посуд, поливають квіти, прибирають іграшки та одяг. Чому ж так виходить? Як виховати справжнього помічника?

Малюка бажано привчати до роботи по господарству ще змалечку: рочків із двох чи трьох. Дитина, яку ... Читати далі »

Переглядів: 620 | Додав: vika | Дата: 31.10.2016 | Коментарі (0)

МАЙСТЕР-КЛАС

«Пізнай свій край .., себе, свій рід, свій народ, свою землю –

   ти      побачиш шлях у життя. Шлях, на якому найповніш

розкриються твої здібності. Ти даси йому продовження,                 вторувавши стежину, із тієї стежини Вже рушили у життя твої нащадки. І скоро вирушиш і ти».

Г. Сковорода

 

Майстер-клас – це одна з форм ефективного професійного, активного навчання.  Викладачами циклової комісії дошкільної, соціальної педагогіки, психології та окремих методик Баль О.В., Таран В.О. було проведено майстер-клас з теми: «Нехай квітує дерево родинне»,  який базувався на ін ... Читати далі »

Переглядів: 366 | Додав: vika | Дата: 24.02.2016 | Коментарі (0)

Завдання для студентів 241 групи з педагогіки

1. Повторити тему: Взаємодія ДНЗ і сім’ї  у вихованні дітей.

2. Скласти поради молодому вихователеві стосовно дій  у ситуації, коли дитина поскаржилася, що батьки її не люблять.

3. Знайти поради Я.Корчака  про необхідність любити дитину. 

Переглядів: 671 | Додав: vika | Дата: 04.01.2016 | Коментарі (0)

1 2 »
Вітаю Вас, Гість!
Вівторок, 19.03.2024